Mijn lijst met blogs

zondag 19 juli 2015

Mini cadeautjes

Voor 2  mini vriendinnen die jarig geweest zijn,
 maakte ik een mini cadeautje.
 
 
Voor de een maakte ik spelletjes en
een rijpaardje.
 
 
De ander kreeg een brocante setje,

 
een rijpaardje en een Kerst etagere.

 
Met een groepje vriendinnen
maken we voor elkaar
een workshopje.
Hieronder het workshopje dat ik had voor bereid.
 

 
Het idee was niet van mezelf.

 
Ik haalde het van deze inspirerende site.
Inmiddels is mijn arm weer goed bruikbaar
en daarbij is ook de hand functie weer bijna als normaal.
Tot de volgende keer.
 

12 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch schattig Marijna en wat een gepriegel en fijn werk. Leuk dat jullie ieder een workshopje geven en natuurlijk heel fijn dat je je arm weer goed kan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleine werkjes, echt een gepriegel, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf het schitterend vinden, wat die handen van jou kunnen maken
    Schitterend
    Groetjes uit zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn de mini cadeautjes, fijn om te horen dat het weer goed gaat met je arm ( en vingers) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig mooi gemaakt!
    Minigroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap werk, Marijna!!! (ik kan niet zeggen: "ik doe het je niet na", maar er zijn dingen waarover ik nog moet nadenken!!).
    Die bestekjes voor jouw workshopje (laatste foto), is dat ook gemaakt met de Cameo??? Lijkt me een mieters ding om te hebben!! In ieder geval: LEUK!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je toch leuke dingen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend lief die kleine spulletjes! Hoe krijg je het voor elkaar��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marijna, wat erg dat je zo onfortuinlijk viel en je arm brak, je kon gelukkig alweer mooie dingen maken, zo enig die miniaturen!
    Hoop dat jet goed gaat met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. such beautiful projects...you make my heart smile...merry christmas sweet lady

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een schattige cadeautjes en wat een mooi resultaat van jouw geknutsel! Hier ligt het minigebeuren stil, DH is helemaal in de ban van Bonsai's! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen