Mijn lijst met blogs

zondag 28 juni 2015

Terug...

 
Na mijn vervelende val op 5 mei,
en na een operatie, ben ik weer aardig terug.
Hier door kan ik weer rustig aan het knutselen.
 
 
Ik heb  een Silhouette- cameo.
Dat is een apparaat waar je papier mee kunt snijden.
Hier onder 2 projecten die ik er mee gemaakt heb.

 
Alle onderdelen worden zo'n 6 tot 7 keer uitgesneden.
Daarna plak je ze op elkaar tot een dikte die je hebben wilt.

 
Na het drogen kan het geverft en versiert worden.
Na het aflakken is het hard en stevig geworden.
 Het is dan bijna niet te onderscheiden van hout.

 
Inmiddels heb ik ook mijn haak project weer opgepakt.
Hieronder waar ik gebleven was.
 
 
Loop nu en aantal weken achter, maar ben begonnen aan week 17.


11 opmerkingen:

  1. Wat prachtig!!! Het popje is prachtig met kar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je er weer bent, en gelijk weer actief met knutselen.
    Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een leuke dingen gemaakt.Die loopkar is super.
    Wat zijn al die spulletjes voor poppenhuizen toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn weer bij je te lezen en wat goed dat je weer aan de slag kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijna. Ik vind het heel apart die zwaan.Het lijkt me heel leuk om te doen. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Marijna, fijn dat je weer één en ander kunt doen.
    Handig apparaat om dit zo te kunnen maken. Het zijn leuke miniaturen geworden. Fijn dat je het haakproject ook weer op kunt pakken. Een mooie fleurige deken is het al.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat fin om te lezen, dat alles weer goed gaat en dat je weer kan handwerken en knutselen
    Mooi werk allemaal
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn Marijna dat je weer wat meer kunt doen en genieten van het knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het weer beter met je gaat en dat je zoiets moois kunt maken, het ziet er prachtig uit zeg, wat leuk!
    Steekjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat je weer bezig bent en wat is het weer echt. Het haken is een hele klus maar wel leuk om te doen. Groetjes en ik ben blij voor je dat het ergste weer achter de rug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marijna, dat is al weer een tijdje geleden dat ik je blog las. Wat is dat leuk zeg, met dat papier, nooit gezien of van gehoord. Zo heb je zóveel van die enige hulpmiddelen.
    Fijn dat je weer wat kan knutselen, dat heb je wel gemist natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen