Mijn lijst met blogs

zondag 17 mei 2015

Bij oma

Een dagje bij oma en opa
betekent ook even aan de knutsel.
 Een doosje van Action
 Een papiertje van de HEMA
En nog eens wat frutsels van Action,
 
 maakten dit geheel dat mijn kleindochters maakten.
Daarna werd het van mijn kant even stil,
want een dag later maakte ik een onfortuinlijke val.
Hierbij brak ik mijn arm zodanig, dat ik komende dinsdag
hiervoor geopereerd ga worden.
Ik hoop daarna weer snel een berichtje te kunnen plaatsen.
Tot over een tijdje.
 
 


8 opmerkingen:

  1. Lieve knutsels van je kleindochters. En voor jou veel sterkte voor de komende tijd.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat de kleindochters zo van knutselen houden. Via de tam-tam had ik al gehoord dat jij je arm had gebroken. Ik wens je veel sterkte toe morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schrik, veel sterkte ermee !!!!
    De doosjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige doosjes maar de val is minder. Ik wens je morgen veel sterkte en hoop dat alles goed gaat komen,.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh toch... wat een schrik en wat erg. En vandaag is je operatie dus dit lees je pas als je weer thuis bent. Ik zal aan je denken en wens je een spoedig en volledig herstel van je arm, want wat moet je zonder.....
    Leuke knutsels van je kleingrut. Mooi gemaakt.
    Dag Marijna, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè bah Marijna, ik lees het nu pas van die val. Inmiddels ben je dus al geholpen. Zó lastig en vervelend. Ik hoop van harte dat het snel geneest en je je arm weer gewoon kan gebruiken.
    Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend voor je Marijna! Ik wens je beterschap!
    Wat een lieve doosjes...knap gemaakt door de kinderen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen