Mijn lijst met blogs

dinsdag 31 maart 2015

Van haken en Mondriaan

 
 
Inmiddels zijn we in week 12
van de haak CAL aangekomen.
 
 
Een rand die in 2 delen en in 2 weken verdeeld was.

 
Het is een rand dat op een strikje lijkt. Erg leuk om te maken.

 
Er zit bijna een bolletje van 50 gram in verwerkt.
En omdat ik deze CAL van mijn restanten haak katoen
gemaakt wordt, is mijn voorraad weer een beetje verder geslonken.
 
 
Onze kleindochter had op school een kunst project.
Ze vond bij ons in de kast, een doos met oude ministeck.
Daar ging ze,zo zei ze, een "Mondriaan" van maken.
Oma verbaasd hoe ze aan die naam kwam, geleerd van juf!
Ze wist goed te vertellen dat die schilder felle kleuren gebruikte.
Toch goed dat ze op de scholen aandacht aan dit soort dingen besteden.


7 opmerkingen:

  1. Zo Oma, zo kleindochter...... leuk als ze zo jong al zo crea zijn, toch!! Het ziet er hartstikke leuk uit, evenals jouw CAL.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rya. Jij nog met mini bezig?

      Verwijderen
    2. Jazeker!! Wâdachie!! Als ik mini knutsel voel ik me gelukkig en mijn handen werken nog steeds mee, (ondanks de leeftijd) dus....wat wil ik nog meer.

      Verwijderen
  2. Ik vind het kunstwerk van kleindochter maar wat 'gaaf'! Zeg dat maar tegen haar.
    Net als je haakwerk hoor Marijna, wat een heerlijke kleuren toch en wat een verschillende steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad wat een leuke kleurtjes heeft je kleindochter uitgezocht. Verrassend kleurtje je strikjestrook, past goed hoor. Zo Oma, zo kleindochter he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Marijna, di tis het probeersel. Hoor het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend
    Fijne paasdagen vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen