Mijn lijst met blogs

zaterdag 14 maart 2015

Sterren quilt

Oktober 2011 liet ik het begin van een quilt zien.
klik
Intussen heb ik niet stil gezeten en ben ik al een flink stuk er mee opgeschten.

Er volgde verschillende blokken.
 
Stervormig met rechte punten.

Molentjes in het midden.

 
Sterren in een cirkel.


 
Cirkel in een cirkel.


 
Soms is het net als de beruchte Nearly Insane quilt.
Die was een paar jaar geleden erg populair.



Sterren met blokjes.
 
En de laatste die ik deze week gemaakt heb.

 
En dan ziet het geheel er nu zo uit.

 
Nog 7 blokken en dan is het midden stuk klaar.
Zodra er weer nieuws over de quilt is, laat ik het hier zien.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon en wat passen de kleuren mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lang geleden, maar ik herinner het mij nog. Mooie blokken zitten erin.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken. Leuk als er langzaam maar zeker iets onder je handen groeit.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi al die sterren, ben nog steeds net mijn hexjes bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is LEUK!!! Dat wordt een heel vrolijk en afwisselend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen