Mijn lijst met blogs

zaterdag 7 maart 2015

Eindelijk weer....

eens een nieuw logje van mij. Inmiddels ben ik aan het haken geslagen.
Ik heb me laten verleiden om met de CAL 2015 mee te gaan doen.  

 
De patronen kun je vinden op deze link en op deze link .
 
 
Op de foto hier boven is de deken klaar tot en met week 8.  
Week 9 is inmiddels ook klaar en ben ik begonnen aan week 10.
Een foto volgt later.
 
Op het gebied van de poppenhuizen hobby heb ik ook niet stil gezeten.
Er waren 2 mini vriendinnen jarig en daar heb ik cadeautejs voor gemaakt.
Voor de een een stoffen voorraadje.
En voor de ander wat spulletjes voor haar bakstudio.
Het is de bedoeling dat ik nu niete meer zo lang weg blijf hier op mijn blog.
Tot snel ......
 


5 opmerkingen:

  1. Hoi Marijna, leuk dat je weer in blogland bent. Je haakwerk vind ik mooi, vrolijke kleuren. Zelf kan ik niets van haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukt de foto's uploaden!! Wat een heerlijk haakwerkje! En liefff, die minispulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk, deze CAL. Ik zie allemaal steken die ik niet ken. Wordt een vrolijk geheel Marijna.
    En wat vind ik dat toch knap om al die mini-dingetjes te maken. Dat lijkt me zulk geconcentreerd werk, maar o zo leuk!
    Gezellig weer, een logje van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, hallo, blij dat je weer terug bent. Bespaart me telkens een gevoel van teleurstelling als ik op je blog klik. En nu maar blijven, joh!!
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Marijna, daar ben je weer en met prachtige miniatuurtjes. Wat leuk dat je aan de deken meedoet. Mooi beginnetje al. Ik lees nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen