Mijn lijst met blogs

vrijdag 17 januari 2014

Opruimen

Soms moet het eens gebeuren.
Je hobbykamer opruimen!
Het leuke is vaak dat je weer dingen tegenkomt waarvan je niet meer wist dat je ze nog had. Het gebeurde mij ook.
 
 
Al jaren lag er een kartonage pakket van een poppenwagentje in de kast.
Even wat stofjes opgezocht en ben er toch een tijdje druk mee geweest.  

 
In een doos vond ik nog een mini baby born popje en dat pastte er precies in.

 
Er kwamen ook nog wat andere kleine popjes tevoorschijn met wat bijpassende spulletjes.

 
En toen kwam ik ook nog mijn kanten jas van mijn trouwjurk tegen.
Jongste kleindochter trok hem even aan toen ze bij ons was.
 
 
En zo zag hij er 44 jaar geleden uit!
 
 


12 opmerkingen:

  1. Leuk poppenwagentje heb je gemaakt, mooi om je trouwfoto te zien.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie poppenwagen en wat een prachtige kanten jas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat grappig Marijna, ik had ook zo'n soort trouwjurk, met kanten jas en capuchon! Ik heb hem indertijd aan iemand doorgegeven.
    Wat een schatje van een wagentje. Dat is gepriegel zeg! Ben je nu klaar met je hobbykamer? Ja, af en toe moet dat gebeuren, dat opruimen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het leuke van opruimen. Je vindt nog eens wat. Het wagentje is mooi geworden en het popje past er goed bij. Wat heb jij de kanten jas lang bewaard. Mooie trouwfoto.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marijna, schattig poppenwagentje, schattig kleindochtertje in een grotemensentrouwmantel en een mooie trouwfoto.... op het Rotterdamse Stadhuis..... ben daar ook getrouwd in 1967 (en al heel lang gescheiden). Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer bij jou dit kleins te zien, knap en mooi dat jij dit kan maken. Leuke foto je kleindochter, ik heb nog een foto van mijn dochter in mijn trouwjurk. Leuk is dit.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Marijna die kleine popjes en wagentje en die schat van een kleindochter het staat haar heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief poppenwagentje! En wat een lief kleinkind, met Oma's trouwjas! Leuk zeg een trouwjurk met capuchon!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's van jullie, en je kleindochter met het jasje aan. Mooi poppenwagentje. Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was nu mijn grootste wens om te trouwen in een jurk met jas en capuchon (met bontrand) maar we trouwden in de zomer van 1974 en niks geen capuchon. Maar het stond je prachtig hoor! Lief poppenwagentje!
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat enig, ik had een kanten hoofdoekje en een kanten cape met sleep, dus leek het wel wat op de jouwe! Wat enig is dat wagentje geworden en die kleine meid in jouw kanten jas, schattig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen