Mijn lijst met blogs

maandag 9 december 2013

Sinds...

Sinds ik op facebook zit, ontdek ik dat mijn weblog erg verwaarloosd wordt.
Intussen heb ik niet stil gezeten. Begonnen met een  nieuwe quilt, die in mijn vorig logje te zien is. Sinterklaas is inmiddels het land weer uit. Daar ben ik nog even druk mee geweest.
Ik heb knutsel Piet geholpen om wat sinterklaas dingen te maken.
 
 
Broches in Americo stijl.Het patroon komt van van
Septemberspring en is gratis.

 
Klompjes en wortelen...
 
 
Een Sint huisje in mini maat. Kijk maar naar de punaise die er bij ligt.

 
In november was ik naar een quilt cursus.
De statbargello...

 
Het begin is er, maar ik heb nog een heel stuk te gaan.
Na de kerst maar eens verder er mee.
 
 
Muisjes in de kersttijd.
 
 
Kerst stukjes in mini.
De onderkant van het hoge stukje is een pin voor op een pinboard.
Het is 2 cm. hoog. Het lagestukje is 3 1/2 cm. lang.

 
En dan nog een kersthanger.
Deze is 4 1/2 cm. hoog en is 3 1/2 cm. in doorsnee.
Hiermee zijn jullie weer op de hoogte waar ik mee bezig ben.
 




8 opmerkingen:

  1. Marijna, geweldig... die mini kerststukjes... ik weet wat een gepriegel dat is en hoeveel voldoening het geeft als het klaar is en naar je zin. Knap gedaan, meisje, chapeau.
    Warme groet, Rya Lucas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super, dat mooie gepriegel...een erg leuke hobby! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is bijzonder, die statbargello! Gebruik je daar een speciale liniaal voor of een gewone? Spannend patroon. En die muisjes en die broches! Je bent lekker druk bezig geweest. Nu op naar de 25e!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Marijna wat een ieniemienie werkjes zijn het toch, schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi de miniatuurtjes en je quiltcursus lijkt me heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal weer even mooi, en veel verschillende dingen.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit die mini kerststukjes. Zag ik vorige week een bekent gezicht in de krant. Zoveel naamgenoten wonen volgens mij niet in de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Marijna, ik heb geen facebook, maar heb wel het bloggen verwaarloosd. Ik zie nu pas je berichtje. Je verwaarloosd je handwerk niet, je bent druk bezig geweest. Wat krijgt je nieuwe quilt een bijzondere vorm, heel mooi! De muisjes zijn leuk en die mini kersthanger, geweldig leuk! Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen