Mijn lijst met blogs

zaterdag 21 december 2013

Mini kerst

De mini mensjes in het poppenhuis wilden ook graag iets
voor de kerst in huis hebben. 

 
Er werd een theewagen gemaakt en heeft een maat van
5,5 cm hoog en 6 cm breed.

 
Op de bovenste plank werd een kerstdorpje gebouwd.
De theewagen en de huisjes zijn van papier gemaakt.

 
Een mobiel met verschillende kersthuisjes.
De huisjes zijn B1cm x L 1cmx H 2,3 cm.

 
Nog een close-upje er van.
Ook deze huisjes zijn van papier gemaakt

 
Een uitklap boekje voor de kerst.

 
Het boekje is als het dicht is, 1,7 cm Breed en 2 cm Hoog.

 
Van boven af ziet het er dan zo uit.

12 opmerkingen:

  1. Hemeltje Marijna wat een ieniemienie kerstdorpje is dit. Maar ook het uitklap boekje is ongelooflijk mooi.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marijna wat een priegelwerk is dit, wat kunstig.
    Wie heeft het theewagentje gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen ze blij zijn in het poppenhuis! Wat mooi gemakt allemaal - kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er zeer feestelijk uit. Mooi gemaakt. Ik las bij Willy dat ze ook een poppenhuis heeft gekocht. Ik moet me echt beheersen. Want wat is dat toch mooi dat kleine grut te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marijna

    Wat mooi wat ik hier zie. Zo klein.. Ik kan mij niet voorstellen dat je handen dit gemaakt hebben. Zo knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd zo mooi zo lief.Ik heb hier veel bewondering voor.

    Hopelijk zien wij ons in het nieuwe jaar.

    Knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bewonder je geduld om zulk fijn klein werk te kunnen maken, het ziet er prachtig uit.
    Hele fijn Kerstdagen Marijna samen met de mensen die je liefhebt en een gezond en voorspoedig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt een gezellige kerst in het poppenhuis. Wat is je theewagen mooi gemaakt. Het is dat je vertelt dat het van papier is gemaakt, want anders zou ik het niet geloven. zo perfect. De glitterhuisjes zien ook al zo leuk uit. En dan je boekje, prachtig. Toen in je blog las, begonnen mijn handen al te jeuken. Zou er zo ook aan willen beginnen.
    Heel mooie kerstdagen toegewenst, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend.......
    Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Marijna hoe doe je het zo klein.
    Groetjes en een goed en gezond 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marijna, hele fijne feestdagen en een creatief 2014. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi en fijntjes gemaakt. Ik hoop dat me dat ook gaat lukken en anders volg ik gewoon een workshop bij jou. Fijne kerstdagen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen