Mijn lijst met blogs

maandag 9 september 2013

Tentoonstelling

Zoals zo velen van ons, ben ik ook naar Alkmaar getogen.
De 30ste tentoonstelling van het Quiltergilde,
 wilde ik toch erg graag gaan bewonderen.
 
 
En daar heb ik geen spijt van gehad.
Wat een prachtige stukken hingen er in de kerk.
Hier onder laat ik een aantal indrukken zien.
 
 
Erg mooi die golven in de quilt.
Maar...hoe krijg je dat zo!

 
Prachtige kleuren heeft deze. Zo zacht en intens..

 
Deze felle kleuren zijn lekker pittig, 

 
De pannenkoek!
Chris, leuk dat je er ook bij hangt met je quilt.

 
Een detail... allemaal kleine vouwseltjes in het midden.

 
Ook speciale objecten en quilts waren er te bewonderen.
 
 

 

 
Allemaal bonnetjes verwerkt waar stof gekocht is!

 
Ook Dear Jean ontbrak niet.

 
Enig die scheve huisjes....

 
Zelf ben ik een grote liefhebber van Jugendstil.

 
Jaren heb ik aan Origami gedaan.
Heel erg leuk deze vouwsels.

 
Nog even een detail er van.

 
Heerlijk zomers zo'n bal.
Met een leuke billen onderrand!

 
Een leuke variatie op de Apple Core.

 
De kleur is wat wazig, maar hij was in het echt prachtig!
Nu even afkicken van al dat moois dat ik gezien heb.
En wat een inspiratie krijg je daar weer van.
Als laatste wil ik iedereen die aan deze tentoonstelling
hebben mee gewerkt, heel erg bedanken.
Want dat dit een hele grote organisatie geweest is, is wel duidelijk. 
 

6 opmerkingen:

  1. Lieve Marijna bedankt voor de foto's. Zo was ik er toch even.

    Mooie plaatjes laat je zien leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marijna, wat leuk dat je een detail van de pannenkoek laat zien! Wat een moois was er te bewonderen hè?! En heel gevarieerd. Je heb dus geen spijt van je verre reis. Dagdag, liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons mooie foto's zien. Het leuke is, dat je bij iedereen een aantal foto's ziet en toch bijna nooit dezelfde. Zo kunnen wij op afstand toch meegenieten.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig Marijna jouw foto,s en ja die van Chris is zo bijzonder mooi . jammer genoeg was het voor mij geen optie deze keer, maar ach volgend jaar is er weer een en dan ga ik zeker er weer naar toe.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je naar Alkmaar bent geweest. Wij zaten in Drenthe op een camping. Ik heb wel wat moois gemist geloof ik. Maar gelukkig kan ik een beetje meegenieten door jouw fotoimpressie. Van de week ga ik mijn blog ook weer even bijwerken!'
    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De dertigste al weer, wat vliegt de tijd. De 25ste in Arnhem heb ik destijds bezocht. Leuk om er zo via je verslag toch wat van te zien. Het ziet er ook heel gevarieerd uit. De pannenkoek van Chris had ik ook graag eens in het echt gezien. Nu nog even naar Riquewihr. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen