Mijn lijst met blogs

vrijdag 17 mei 2013

Mini hobby


 
De meesten van jullie weten wel dat ik niet alleen aan
quilten, breien, haken of borduren doe als hobby.
Het inrichten van poppenhuizen of kastjes is ook een van mijn hobby's.
In december afgelopen jaar, kreeg ik een workshop cadeau voor mijn verjaardag.
Een cupcake keukentje!
Alle materiaal zat er bij. Alleen het hoekje waar in ik het maakte had ik nog staan.
 
 
Er zaten erg veel printjes bij om boekjes, doosjes, bakjes, kookbenodigdheden bij.
Er moest dus veel geknipt en geplakt worden.

 
Het hoekje kreeg een geel randje, een mooi behangetje en een leuk vloertje.
De meubeltjes werden wat opgeschuurt om het een beetje geleefd uiterlijk te geven.
 
 
Toen alles in elkaar gezet was kon het hoekje ingericht worden.
 
 
In de kast staan potjes, doosjes en in de lades zit bestek en voorraad in de kastjes onder.
Aan de muur hangen verschillende dingen
zoals een kalender, kaarthouder, memobord enz.

 
Op de tafel staan de ingredienten en de cupcakes die al klaar zijn.
Potjes met jam en ook het recept ontbreekt niet.

 
Aan kookboeken op de boekenplank ontbreekt het niet.
en overal hangen recepten om ooit nog eens te gaan maken.

 
Onder de tafel nog wat boeken en theedoeken.
Met veel plezier ben ik hier mee bezig geweest.

21 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er super leuk uit. Kan me voorstellen, dat je dit met heel veel plezier hebt gemaakt.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap en zóó leuk! Een verjaarscadeau waar je dubbel plezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit mooi,echt mini friemelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig keukentje alles weer zo mooi gemaakt. Helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt!
    Wat een gepriegel.
    Zou zelf ook wel zo'n keuken willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie hobby is dit ook. Leuk om al die ieniemienie spulletjes een plekje te geven. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe komen ze op het idee, een cupcake keukentje! Het lijkt wel helemaal echt. Je zou er zo in willen stappen. Wat verschrikkelijk leuk en zó compleet. Dat was genieten voor je Marijna.
    Heel fijn en gezellig weekend en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap om dit in elkaar te zetten, en zo leuk.Geniet van je mooie hobby.

    Heerlijk zo'n mooie keuken lekker bakken ik hou er van.

    Liefs José Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschoon en wat prachtig en verzorgd gemaakt! Ik heb nog een heel huis liggen en kan maar geen tijd vinden om het te maken! Maar misschien in de komende weken nu alle cadeautjes vrijwel af zijn. Geniet van je kleine spulletjes en je steekjes, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk cadeau heb je voor je verjaardag gekregen. Je keuken is prachtig geworden. Zoveel sfeer.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg!!!Wel een hoop klein gepriegel, maar dat ligt jou wel he?

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Marijna

    heerlijk ouderwetse blog.
    leuk verjaarskado is dit en het is weer prachtig af gewerkt door jou .
    ik heb de moed nog steeds niet haha om weer op nieuw te beginnen met pm.. het quilten is echt nu wel favoriet geworden maar je weet het nooit he?

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och Marijna,wat heb je dit weer mooi gemaakt...je raakt er niet uitgekeken!Het is een plaatje!
    lieve groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, daar komen de mini kamers weer. Zo leuk. En zó knap! Lijkt me namelijk best moeilijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ik zit met mijn neus tegen het scherm gedrukt!! Wat ontzettend mooi gedaan!!

    Niet verder vertellen maar manlief wil graag een poppenhuis voor mij gaan maken,.. HAPPY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig zeg. Echt schitterend!
    Ik heb een 'volgster' die ook van dat kleine spul maakt. Van de week heb ik een paar van haar dingetjes op mijn blog. Heb jouw blog ook al getipt (en ze heeft gekeken)
    Groetjes, en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wat schitterend Marijne, zit me open mond te kijken
    Liefs Joke en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joke even je mond sluiten hoor. Ik ga nu goed kijken. Wat ziet dat er prachtig uit. Daar kan ik uren naar kijken. Mijn droom is, maar dat weet je al.
    Eens komt de tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, ik heb gekeken, zoals Willeke aangeeft. En ik kijk nog eens en nog eens. Het is een ontzettend leuk project en het ziet er prachtig uit; mijn complimenten!
    Wat is priegelen leuk, hè!!
    Groet,
    Rya uit Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig! Je zou er zo binnenstappen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen