Mijn lijst met blogs

donderdag 9 mei 2013

Give away

Het was een verrassing dat ik wel twee keer in één week een give away won.
In mijn vorig logje lazen jullie dat ik lapjes had gewonnen.
Deze kreeg ik van José toegestuurd.
 

Ik ben nu in het besit van de mooie anjers die zij al veel gehaakt heeft.
José vertelde er bij dat zij er ook een borduurblad bij zou doen, die ze dubbel had.
Naar ze stopte er nog een super verrassing bij...
Haar "pannenlappen" deed ze er bij.
José, ik ben er heel erg blij mee. Dank je wel!!
 
 

5 opmerkingen:

  1. Veel plezier van alles. Is het gaatje te groot voor de vingerhoed is op te lossen, om er een koortje door te rijgen dan valt hij er niet uit.
    Pannenlappen drie een raar getal zou je zeggen, maar rood wit blauw. Vond ik leuk voor deze tijd.

    Heel veel liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofferd ben je toch, twee keer winnen in 1 week!
    Prachtige pannenlappen, maar ook het boek is zeker de moeite waard!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer boffen en de pannelappen in de nederlandse kleuren,wat een leuk ideé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke verwennerij Marijna!

    BeantwoordenVerwijderen