Mijn lijst met blogs

zondag 5 mei 2013

Give away en...

nog een nieuw blokje van mijn broddellap.
 
 
Inmiddels al het 22ste blokje.

 
Was een leuk patroontje om te breien.
 
 
 
Afgelopen week won ik bij Mirjam deze leuke lapjes.
 
 
 Van een vriendin kreeg ik deze onderstaande lapjes toen ik jarig was.
De kleuren passen goed bij de bovenste lapjes. 

 
Nu beginnen de quilt hormonen ineens weer te werken
en ben druk aan het bedenken wat ik er van ga maken.
Het is wel bijzonder. Nog nooit won ik een give away, de afgelopen week won ik er wel twee.
Bij José heb ik een gehaakte anjer gewonnen. Die wordt deze week aan me toegestuurd.
Leuk hé?
 


6 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel leuk en de lapjes passen inderdaad perfect en wat fijn dat je quilthormonen weer werken, ben heel benieuwd naar wat voor moois je gaat maken, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes en je breirol gaat lekker !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je breiwerkjes zijn prachtig, breien is niet mijn ding. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en het winnen van de lapjes, je hebt het verdiend.
    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lapjes, ik kan me voorstellen dat je daar de schaar in wilt zetten om te beginnen. Je broddellap is al goed gegroeid. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijna, wat een prachtig fijn breiwerk maak jij. Je hebt al heel wat blokjes af. En je bent een boffer met je give away's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, al die blokjes!

    En wat fijn dat je her en der in de prijzen valt.

    BeantwoordenVerwijderen