Mijn lijst met blogs

dinsdag 23 april 2013

Klaar.....

Hij is echt klaar mijn quilt.
De rand was het laatste quiltwerk. De randen zijn diagonaal naar elkaar toe gequilt. In het midden lopen er een paar diagonalen over elkaar.
 
 
Voor de afwerking van de rand twijfelde ik of er wel of niet een extra randje er aan moest.
Zonder randje werd hij een beetje kaal, dus met de stof van de achterkant toch een randje er aan gemaakt.
 
 
Op de hoeken ziet het er zo uit.
 
 
Nog even de achterkant laten zien.
 
 
Daarna is hij de wasmachine en de wasdroger in gegaan en hij is er prachtig vollig uit gekomen.

 
Een week later dan ik gepland had was ik er mee klaar.
Het maken er van heeft me veel afleiding en steun gegeven in een periode van behandeling en revalidatie.  Deze periode kan ik met een goed gevoel afsluiten. 
 

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Een hele mooi en bijzondere quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij mooi geworden en wat een schitterend aandenken aan een moeilijke tijd en een gewonnen strijd! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, wat een prachtige stofjes zijn erin verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie quilt is het geworden. Elke steek, elk lapje een herinnering aan de afgelopen heftige periode. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Marijna wat is hij mooi geworden! Dat was een goed idee van dat randje er om heen, helemaal af! Een bijzondere herinneringsquilt voor jou. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marijna, dit blijft altijd een speciale quilt.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je quilt is prachtig geworden Marijna!!
    lieve groet,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Warm, in meerdere opzichten. En prachtig, vooral prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi Marijna! Prachtige stoffen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie quilt is het geworden Marijna met een bijzondere herrinnering.Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen