Mijn lijst met blogs

maandag 15 april 2013

De laatste

Het was echt de laatste vertelde Ingrid "supergoof".
En wat was ik blij dat ik daar bij mocht zijn.
Bijzondere verhalen bij bijzondere quilts.
 
 
Degene die regelmatig op haar blog komen, herkennen de quilts wel.
Maar het is toch heel anders als je ze in je handen kunt houden.
 
De veel bespraakte vingerhoedjes.
 
 
Haar huisjes quilt waar toch een heel bijzonder verhaal aan vast zit.

 
Ingrid maakt niet alleen hele grote quilts, maar af en toe ook kleintjes.


Deze ooievaar quilt deed me gelijk weer terug denken aan het hartjes project van Berthi
Met plezier hebben veel dames hier aan mee gedaan. 

 
Een nieuwe top met prachtige mandjes.

 
De Morell kijk hier maar eens.


 
De Pocket of Posies.
Hier zie je hem nog mooier.



De sterren quilt geshowt door haar lieve hond Brechtje
 
 
Deze dag bracht nog een leuke ontmoeting met zich mee.
Ik ontmoette eindelijk Chris.
Op haar blog kun je ook een verslag van de Trunckshow vinden.
Ingrid, bedankt voor deze prachtige middag.

12 opmerkingen:

  1. Wat hebben we genoten hè Marijna! Ik was ook zo blij dat ik er nog bij kon zijn. Het was echt super, vooral ook haar verhalen!
    En het was super om jou te ontmoeten en je jouw mooie quilt te bewonderen. Wat is het toch een rijkdom dat we zoveel leuke contacten door dat bloggen krijgen. Smaakt naar meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het fijn hè om erbij te zijn. Heerlijk om je verslag te lezen en zo heb ik weer wat namen van de geshowde quilts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Marijna,wat leuk dat het zo leuk is geweest met de trunkshow van Supergoof!
    En ook Chris nog ontmoet...een dag met een gouden randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijna wat leuk dat je Supergoof ook hebt gezien,geweldig ik ben ook eens geweest en het is te gek. Leuk ook nog mooie ontmoeting met Chris. Heerlijk en het wordt nu ook beter weer gelukkig.
    Nog even en dan moeten we ook eens op stap.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Marijna, Je hebt genoten; dat is wel duidelijk!
    Leuk dat je ook nog andere blogbekenden tegen kwam (was wel te verwachten natuurlijk) Zo te horen was het een heel geslaagde dag.
    (Leuk om Chris ook te ontmoeten he?)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Marijna, wat had je een fijne middag. Ik zag je al eventjes bij Chris. Leuk staat het korte kapsel. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijna, kan me heel goed voorstellen dat je genoten hebt, op haar blog kan ze het ook prachtig beschrijven. Fijne dag nog. ( over enkele dagen mail ik je, zit nog een beetje in de lappenmand van een vervelende buikgriep)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je bij supergoof bent geweest en dat je Chris hebt ontmoet, dat is genieten geweest!
    Prachtige foto's heb je geplaatst!
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke ontmoetingen Marijna. Ik ben nog nooit bij Supergoof Trunckshow geweest jammer. Maar is niet anders. Heerlijke ontmoeting met Chris enig die gezellige ontmoetingen.

    Fijn weekend Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bijzonder dag met bijzonder ontmoetingen, en wat zal Supergoof gemist worden, wat een vakvrouw
    Fijne handwerkweek groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie dag moet dat geweest zijn. En je creatieve familie wordt steeds groter zo te horen

    BeantwoordenVerwijderen