Mijn lijst met blogs

vrijdag 8 maart 2013

Het is nu wel....

erg lang geleden dat ik hier te vinden was.
Maar allerlei drukke(leuke) dingen hielden me bezig. Daar kom ik later nog op terug.
Verleden week had ik alle kaarten, cadeautjes en werkstukjes in mijn handen, die ik kreeg tijdens mijn ziek ziek zijn. Daar heb ik erg van genoten.
Ik weet nu hoe belangrijk het is om op wat voor manier ook reacties van mensen te krijgen als je ziek bent.

Er werden bloemen bezorgd.


Borduurwerkjes opgestuurd.


Dit mooie tasje kon ik jammer genoeg niet recht op krijgen.
Maar ik vind hem te mooi om het niet te laten zien.


Een erg leuk boekje met allemaal harten borduur patronen.

 
En dan hoeveelheid kaarten....
 

Het hield maar niet op.....


En nog meer....


Maar ik werd ook zelf aan het werk gezet.
Een heel erg leuk schaartjes etui.
 

Met een toepasselijk hangertje er aan.

 
Het heeft er allemaal toe bijgedragen om met veel optimisme alle bahandelingen te onder gaan.
Hier voor wil ik nog een keer dank je wel zeggen.
Dank jullie wel.

14 opmerkingen:

  1. Dat zijn allemaal mooie en dierbare herinneringen aan een intense en moeilijke tijd. Zo heerlijk dat het nu goed gaat en dat je er op terug kan zien op deze manier.
    Nog even en ik ga je ontmoeten!! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer in blogland bent Marijna en dat zoveel mensen naar je omgekeken hebben! Hopelijk kan je weer vooruitkijken en kom je nu weer toe aan fijne dingen...
    Lieve groet, Mienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is allemaal heel lief en goed voor je geweest.
    Ik ga er even tussen uit en we spreken elkaar nog wel. Liefs en groeten Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om een berichtje van je te lezen.Wat ben je verwend!
    Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er nog, en dat is het voornaamste!
    Fijn dat je netwerk jou zo in de watten heeft gelegd, toen je het moeilijk had. Wie durft er nu nog te beweren dat internet-vriendschappen niks waard zijn? Wij weten wel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel bijzonder Marijna! Heel fijn dat het zo goed met je gaat! Je hebt prachtige kado's en veel kaarten gehad!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat Blogland bestaat !!!! Zeker tijdens zo'n periode is het zo fijn om kleine berichtjes, kaartjes en bloemetjes te krijgen.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Marijna, fijn dat je veel steun kreeg van alle kanten. Gelukkig dat het weer zo goed gaat. Ik zag via Jessie dat je zelfs al naar de handwerkbeurs bent geweest. Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijna wilde net gaan mailen en zie ik je berichtje staan, mooi om hierop terug te kijken en dat alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Marijna

    Wat een mooi bericht dat zoveel mensen aan je denken. En heel fijn dat het goed met je gaat.

    Jammer dat ik niet naar de handwerkbeurs was.

    Heel veel liefs en hopelijk binnenkort zien wij ons. José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo heerlijk dat je weer terug bent op je honk! En heerlijk die verwennerijen en al die speciale aandacht heb je meer dan verdient, wat ben jij positief gebleven al die tijd! Petje af!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Marijna,fijn om je weer te zien en te lezen!
    Doe rustig aan en geniet van alles om je heen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben blij dat je leven weer de normale aanvang heeft genoten, en dat je deze periode af kan sluiten
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is er aan je gedacht tijdens die nare periode. Fijn dat je dit nu af kan sluiten en weer vooruit kan kijken.Natuurlijk had je het ook niet gelukt als je zelf niet zo positief zou zijn geweest.

    Liefs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen