Mijn lijst met blogs

maandag 4 februari 2013

Update appeltjes

Beloofd is beloofd.
Ik zou in mijn volgende log laten zien hoe ver ik ben met doorpitten.
Ik gebruik 2 kleuren garen.De lichte banen met donkerder garen en de donkere banen met lichter garen.
 
 
Alleen de staande appeltjes worden doorgepit.
Op de foto lijken het de liggende. Het is maar hoe je de quilt houd.
 
 
De stof aan de achterkant had ik ook nog niet laten zien.
 
 
De stof vind ik er wel goed bij passen. 
Later zag ik dat ik voor de appeltjes dezelfde stof print had gebruik,
maar dan in een net even andere tint.
Voor de tussenvulling heb ik puur katoen gebruikt.
 
 
En dan zien de steekjes er zo uit op de achterkant.
 
 
Inmiddels ben ik weer een stuk verder. Ik hou jullie op de hoogte.
 

13 opmerkingen:

  1. Wordt echt een gave quilt! Prachtige achterkant ook! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wordt mooi, Marijna! He he, en ik heb je weer teruggevonden;)

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, Marijna, het wordt prachtig!!!!

    groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat past die achterlap er goed bij! En wat wordt hij mooi Marijna. Wat zal je er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie achterkant prachtig. Ik geniet van je quilten,hier ben ik geen ster in. Dan komt hij weer op de stapel. Ik moet er toch ook is weer een onderhanden nemen.

    Ik kan er niet toe komen. Bij jou komt alles af. Geweldig mooi om trots op te zijn.

    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat worden de appeltjes mooi en geweldig die lap aan de achterkant.
    O, ja ik kom op zaterdag naar Zwolle.
    Plannan een beetje anders geworden.
    Groetjes Elza.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het wordt een prachtige quilt, perfecte match met de achterkant.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt hij prachtig daar kan je trots op zijn. Ga je ook naar de handwerkbeurs in Zwolle, op zaterdag ben ik er ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar haal je de energie vandaan? Mooi stofje trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent al mooi opgeschoten, Marijna.
    Inderdaad een perfecte achterkant. Veel plezier met pitten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het heel knap dat je dit kan Marijna. Ik weet echt niet waar je het over hebt als je het over door pitten heeft! Hahahaha Maar het word een heel mooi sprei/deken.

    BeantwoordenVerwijderen