Mijn lijst met blogs

vrijdag 18 januari 2013

Lang geleden.....

 
Het is echt heel lang geleden dat er een nieuw logje van me verscheen.
Maar soms gaat het leven een andere kant op, dan dat je zelf graag zou willen. 
Zo ook bij mij. Nu, na 8 maanden behandeld te zijn wordt het weer eens tijd om iets van me te laten horen.
In alle tijd dat ik hier niet te vinden was, heb ik een quilt gemaakt en ben ik ook begonnen aan de broddellap van Jookies.
Maar helaas kan ik geen foto's meer laden en kan ik jullie niks laten zien. Ik snap er niks van dat dit ineens niet meer kan. Ik hoop dat ik snel een oplossing vind om dit op te lossen en weer kan laten zien waar ik mee bezig ben. 


10 opmerkingen:

  1. Hoi Marijna, welkom terug. We hebben je gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijna fijn dat je weer blogt. Waarschijnlijk is je probleem opgelost als je Google Chrome installeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEEL FIJN dat je weer in je bloghuisje bent!
    Welkom terug!
    :o)

    Google Chrome is de oplossing voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn dat je weer in blogland bent! Welkom terug Marijna.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je terug bent Marijne, en dat alles nu achter de rug is,
    Ik heb bij moeten betalen, want ook ik kon niet meer plaatsen, maar als je je foto+s een bepaalde maat maakt, dan kan je weer plaatsen
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marijna, wat ben ik vaak langs komen wandelen, kijken of je er weer was.

    Ik ben zo blij hier wat te lezen de plaatjes komen vanzelf hier weer terug.

    Lieve knuffels van mij, en ik hoop snel tot ziens José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer in blogland bent, kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marijna! Geweldig om hier weer iets van je te horen. Ik hoop dat je gauw een oplossing vindt voor het plaatsen van foto's, want we willen natuurlijk heel graag je quilt zien!! Een heel fijn weekend!!! Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig dat je weer in blogland bent! Welkom terug! Ik ga gauw door je volgende bericht lezen.

    BeantwoordenVerwijderen