Mijn lijst met blogs

zaterdag 7 april 2012

Pasen

Alweer bijna Pasen. De tijd gaat erg snel en zag tot mijn schrik dat het al weer een tijd geleden was dat er een nieuw logje van me verschenen is. Laatst was ik op zoek naar zo'n ouderwets paasnetje om te haken. Gelukig een patroon gevonden op deze link Eerst een proef netje gemaakt.


Met wat aanpassingen is het aardig gelukt. Nu kreeg ik gelijk de smaak te pakken en wilde voor alle kleinkinderen er een haken.


Dat werd even doorhaken, want dan had ik er 7 nodig!
Ze zijn netjes op tijd klaar gekomen en heb er nog een Paasknutselboekje bij gedaan.


Het Paas cadeautje viel bij alle kinderen goed in de smaak.
Iedereen fijne Paasdagen toegewenst.

18 opmerkingen:

  1. Leuke verrassing voor je kleinkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marijna leuk deze netjes oud sentiment voor mij. Wat enig dat je dit voor al de kinderen gedaan hebt. Ikheb twee eierwarmers voor dochter en haar vriend gemaakt. Is ook oud bij mij. Mijn moeder maakte dit voor mij en mijn kinderen vroeger. Het herhaald zich leuk toch.
    Fijne dagen liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit zelf hebt gemaakt voor je kleinkinderen!
    Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marijna, wat een leuk idee om deze netjes te maken voor de kleinkinderen!
    Fijne Paasdagen, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zeg je was een hele maand afwezig! Maar je hebt duidelijk je handen vol gehad en de netjes zijn erg leuk geworden! Fijne Paasdagen
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig idee die paasnetjes! Wat goed dat je dat patroontje vond. Is toch veel leuker dan zo'n nepnetje.
    Jij ook heerlijke paasdagen, fijn genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n paasnetje. Dat is voor mij nu echt vroeger.
    Fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vreselijk leuk die paaseinetjes! Ha, ha ja dan heb je er meteen 7 nodig. Maar het is dan ook wel een erg leuk cadeau!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, wat leuk voor de kinderen! Je hebt vast je handen er vol aan gehad!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Marijna en meteen 7 x.
    Fijne paasdagen, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee Marijna!
    Ik ken die netjes nog van vroeger...je had ze in rood-wit-blauw...misschien moet ik er ook maar eentje gaan haken!Dank voor de link!
    Wat het Muizenhuis betreft...van 16 t/m 20 april is het niet te bezoeken..dan worden er foto's gemaakt voor het nieuwe boek van Katrina...
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marijna, wat ontzettend leuk zo'n paasnetje! Dat is echt jeugdsentiment... Ik wens je goede paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Marijna wat is dit enig!
    Het lijkt wel alsof je ze zo uit de winkel hebt gehaald, wat een superleuke cadeua's voor de kleinkinderen. Ze hebben ze inmiddels al gekregen denk ik en wens je hele mooie Paasdagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig je hebt weer flink je best gedaan,
    Binnenkort ga ik weer naar het Hannemahuis want er komt ook nog een poppenhuis, hoop dat ik er weer foto's van kan maken dan laat ik het je wel zien.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk leuk leuk...... ook voor knikkers voor de kids..... heb hem gelijk opgeslagen..

    Gr suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke netjes Marijna, dat zullen ze vast heel leuk hebben gevonden!!

    groet, mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker even bijgelezen!!!

    hartelijke groetjes en gefeliciteerd met je heerlijke tulpenfoto's! Zijn prima gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent ook al zo druk bezig geweest voor de kleininderen. Ziet er leuk uit, en dan ieder een leuk knutselboekje erbij, geen wonder dat ze dat leuk vonden!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen