Mijn lijst met blogs

vrijdag 9 maart 2012

haken en meer....

Er wordt nog steeds gehaakt. Voor twee kleindochters had ik er al een gemaakt. De jongste kleindochter kreeg er ook een.



De voorkant


En de achterkant.

Voor een jarige mini vriendin maakte ik een letterlapje.
En zij kreeg net als een andere mini vriendin er een boodschappen tas met levensmiddelen bij.


De afgelopen week ook nog een paar workshopjes gemaakt die al een tijdje in een doos lagen te wachten om gemaakt te worden.


Een poppenbedje voor het poppenhuis kind.




Een welkom plantenstandaard.


Moderne levensmiddelen.


Levensmiddelen uit de jaren 50.


Een lavendel badkamer setje.


18 opmerkingen:

  1. Hoi Marijna, wat is dit allemaal ontzettend leuk!
    Maar, waar ik toch echt helemaal weg van ben is het gehaakte rompertje, zo SCHATTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend dingen heb je gemaakt, en dat haak werk enig, nu daar zal ze zeker blij mee zijn
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk haakwerk en wat heb je weer ontzettend leuk kleine dingen gemaakt. Dat merklapje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig haakwerk Marijna.
    En die mini spulletjes vind ik echt het einde!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een leuke dingen heb je gemaakt!!!!
    helemaal geweldig!!!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn de hesjes en zo fleurig.
    Mooi minispulletjes. De oude boodschapjes, leuk om weer te zien. Het bedje ziet er ook zo lief uit.
    Het badkamersetje lijkt wel echt.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi je hesjes, ja ik begrijp dat er ook andere die nog wilde. Zo gaat dit bij jou.

    De kleinkinderen zijn zo blij met jou.

    En je kleine poppenspul dit vind zo knap en mooi.

    Lieverd zie ik je 14 April, zou gezellig zijn.

    Liefs José Fijn Weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marijna. Jij bent leuk bezig geweest! Wat een enig hesje, zo kleurrijk. Volgens mij heerlijk om mee bezig te zijn. En al die minidingetjes. Ik vind dat toch zó leuk! Je moet wel een engelengeduld en vaste hand hebben, dat kan niet anders. Lieve groet van mij en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een productie en allemaal zo leuk! Dat vestje is echt schattig en die mini's te gek voor woorden! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marijna, wat een schitterend vestje heb je gemaakt.
    Voor de rest ook mijn complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer allemaal helemaal geweldig uit, hoe doe je dit allemaal.
    Wij zijn van plan een echt poppenbedje (2) voor de meisjes te maken en dan een zonnekindpopje erin.
    Maar dit kleine gedoe is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach,wat een prachtige mini-spulletjes weer...knap gemaakt Marijna! En ook aan het haken geslagen,helemaal hip zullen je kleindochters eruit zien met die leuke bolerootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil jullie even hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn logje. Altijd leuk om bezoekers op je log te krijgen. Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ben je weer druk bezig geweest Marijna, erg leuk det hesje voor je kleindochters,En wat een schattige mini spulletjes heb je weer gemaakt.
    Ik zit toch steeds weer met verbazing te kijken hoe je het allemaal voor elkaar krijgt hoor!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marijna,

    Een beetje late reactie, maar het ziet er weer allemaal geweldig uit. De oude verpakkingen komen mij erg bekend voor, haha.

    groetjes van Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Marijna,

    Via via allerlei omwegen kwam ik afgelopen week op je leuke blog te recht en ik werd gelijk "gepakt"door je leuke gehaakte vestjes. Je had er een link bijgedaan naar het patroontje en ik heb direct een haaknaald gezocht en een bolletje garen om eens even te proberen. Ik ben geen echte superhandige Oma maar deze vestjes vind ik zo schattig voor mijn kleindochters van bijna 2 en bijna 5. Ik blijf alleen wel een beetje steken bij de lussen voor de armsgaten, ik snap niet hoe ik nu verder moet haken, uit het patroon word ik neit heel veel wijzer. Ook patronen "lezen"is een kunst. Kun je me een beetje op weg helpen? Er wordt gesproken over de boven en onderkant en daar haak ik al af!!
    Ik hoop dat je me even een berichtje stuurt.
    groet, Mirjam
    http://mirquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marijna, nu heb ik gezien wat je allemaal maakt. Mooi hoor. Heb je ook een facebook pagina :). groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen