Mijn lijst met blogs

zaterdag 24 december 2011

Kerstwens

13 opmerkingen:

  1. Ik wens jou hetzelfde, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne kerstdagen en een heel mooi 2012.
    Al vast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele fijne feestdagen!
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervolle Kerstdagen en een Creatief 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2012 met veel liefde gezondheid, en creativiteit

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij, en je familie , hele fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en veel liefde en gezondheid in 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Marijna

    Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad. Met iedereen die je lief is.

    Tot Snel hoop ik 28 januari ben ik als alles goed gaat aanwezig.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De allerbeste wensen voor 2012!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Beste wensen voor het nieuwe jaar . En een goed 2012.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al het goede voor dit jaar, wens ik je
    en ik hoop weer vaak langs te komen,om te genieten van je verhalen, patchwork en foto's op dit blog.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marijna, ik wens je een heel goed en gezond 2012 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De allerbeste wensen voor 2012! Maak er een mooi jaar van!

    BeantwoordenVerwijderen