Mijn lijst met blogs

zaterdag 10 december 2011

borduren

In november was ik op een ontmoetingsdag van de miniaturenclub waar ik lid van ben. Met elkaar maakten we ook een workshopje. Ik maakte een begin aan een schortje om te borduren met de techniek ruit veranderen. Het schortje is 12 cm x 10 cm.


Nog enige details.


Het zakje op de voorkant



Ik had het ooit al eens op school geleerd. Maar dat was al lang geleden. Toen maakte ik dit schortje.


Met een detail van  de onderkant.


Zo zie maar, jong geleerd is in mini gedaan.....

15 opmerkingen:

  1. Schattig, wat een enig schortje, ja daar ben ik nog lang niet aan toe! Leuk dat je dat van vroeger nog hebt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En prachtig gedaan, wat is dat miniatuur schortje schattig. Fijn dat je die schoolschort ook nog hebt.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk.Ik zat ook direct te denken aan een schortje die ik op school heb gemaakt en zie, die van jou heb je zelfs nog.
    Je miniatuurschortje is een schatje, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat ienieminie gepriegel toch schattig. Ik viind het prachtig hoor .
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig en zo klein. Leuk gemaakt, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk zowel het minischortje als je "oude" schortje! Mooi handwerk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel bekend, ik heb dit vroeger ook op school geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Marijne, brengt ook weer even wat herinneringen te boven
    Groetjes Joke en een fijn zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig hoor Mijna, ik heb nog een tasje liggen van vroeger met een ruitverandering.
    Wel heel leuk als je dit nu weer kunt gebruiken bij je heel kleine schortje. Het is weer een heel mooi schortjes geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mammamia! Wat een precies priegelwerk!! Ik vind het maar knap hoor. Schattig is het. Dagdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marijna wat geweldig mooi, wat ben jij hier toch goed in knap hoor.
    Priegelen is echt wat voor jou super. Zo klein dingen maken ik doe het je niet na. Een vak apart !!

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi schortje heb je gemaakt, lijkt me leuk om te doen. Lief ook het schortje van vroeger.
    groetjes, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier moet je dus echt geduld voor hebben! Ik laat het maar aan me voorbij gaan, maar wat jij maakt is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen